Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~marcingracz | użytkownik

imię i nazwiskoMarcin adresAberdeen zarejestrowany20.05.2008 @20:26:29 ostatnio na stronie04.10.2017 @22:38:50



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty75 komentarze1463 posty na forum1

komputer / sprzęt
Pentax K10D

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~agahollinger    13.01.2013 @12:03:12
Serdecznie dziekuje za komenatarz

Pozdrowienia ze Szwajcarii

Aga
~deggial    12.09.2012 @22:44:31
witam no fakt szumy już odszumiłem i zmniejszyłem troszkie wielkość, pozdrawiam.
~Vanadis    11.06.2012 @03:34:53
Dziękuję
Pozdrawiam , życząc udanego dnia
~frunckowska    03.05.2012 @21:49:07
Miło mi, gościć Cię w mojej galerii Pozdrawiam serdecznie
~jhenel    10.10.2011 @21:50:52
Pięknie dziękuję
Serdecznie pozdrawiam
_______
Miej oczy szeroko otwarte. Piękno jest wszędzie
~DaniR    29.09.2011 @18:48:25
Dziekuje za odwiedziny Pozdrawiam
_______
Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, ze Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści..
~marti79    06.06.2011 @22:49:00
dzięki śliczne..
~makroman18    01.09.2010 @23:49:12
ZDJECIA SA SWIETNE.!PODOBA MI SIE STRASZNIE
~Diadioo    30.05.2010 @13:23:55
nie chcialem tego usuwać ...magic
pozdro!
_______
Dopóki mogę iść o własnych siłach, pójdę tam, gdzie zechcę.
^RafalHyps    24.01.2010 @02:57:26
_______
http://www.facebook.com/hypspl - Rafal Hyps na Facebooku
~lucky76    13.12.2009 @22:32:08
Hej nie pamietam juz dokładnie miejscowosci gdzie to było ale byłem w szkocji dwa razy i w zasadzie byłem tam chyba wszedzie i w Twoim miescie tez haha Przepiekne miejsca polecam bardzo Szkocja to najpiekniejsze miejsce na wyspach Zdjecia nie potrafia oddac tego co sie tam widzi Pozdrawiam
~forestchild    12.12.2009 @20:03:53
Uwaga! Jesteś obserwowany!
~LiliSue    21.11.2009 @22:16:13
To jest zachód ;D
Ale dzięki
~khameirsarin    08.11.2009 @13:34:38
Dzięki
_______
Zapraszam do mojej galerii
~kumite    08.11.2009 @13:08:37
Dzięki. Pozdrawiam P
~Haneczka11    08.11.2009 @12:49:29
Dziękuję Marcinie. Pozdrawiam z zimnego,mokrego Śląska
_______





~Kubaneczka    27.09.2009 @14:43:04
Dzięki
~f207    06.07.2009 @13:58:35
Witam kolege z za miedzy Pozdrawiam
~Diadioo    05.07.2009 @23:11:14
właśnie się zastanawiałem czy to nie efekt wiatru
pozdrawiam
_______
Dopóki mogę iść o własnych siłach, pójdę tam, gdzie zechcę.
~wyszczerbiony    28.06.2009 @19:30:55
Bardzo ciekawa galeria. Poobserwuję
_______
I will light the match this morning, so I won't be alone...
~extremesheila    28.05.2009 @14:04:09
Dziekuje
_______
live --- love --- laugh
~wiko30    12.05.2009 @16:31:56
Dziękuję za ocenkę! Zdjęcie o które pytasz zostało zrobione w ogrodach Wersalu. Pozdrawiam. Wiko30.
~barbara149    05.05.2009 @23:58:19
-agat25    12.04.2009 @17:52:59
dziękuję pozdrawiam świątecznie ............
~pollydub    12.04.2009 @12:49:34
Dzięki, Scotland is a very beautiful place. thank you for your nice commments
1 2 3 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt